Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

_________________________________________________________________

 

Regulamin sklepu internetowego herbataonline.pl
 

§ 1 Informacje ogólne
 

  1. Sklep internetowy działający pod adresem herbataonline.pl prowadzony jest przez Firmę Handlową Marcin Symowanek z siedzibą w Opolu przy ulicy Osmańczyka 18/2 wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 7541123887 , REGON 530992416 numer BDO 000556011
     

§ 2 Składanie zamówień
 

  1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.

  2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.

  3. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu.

  4. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

  5. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.

  6. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia

  7. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub momentem dokonania zamówienia w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze.
     

§ 3 Koszty i termin wysyłki
 

  1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.

  2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki czas wysyłki jest określany na maksymalnie 4 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).

  3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki jest uzależniona jest od zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.

  4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.
     

§ 4 Płatności
 

  1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.

  2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić poprzez pobranie przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU lub Przelwy24 lub przelewem na konto bankowe sklepu

    Credit Agricole
    81 1940 1076 3052 5197 0000 0000

  3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą, opłatę należy wnieść w całości w ciągu 10 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.


 

§  5 Procedura reklamacji

 

  1. W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres sklep@herbataonline.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.

  2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis przedmiotu reklamacji.

  3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji stanowiący załącznik nr 1 przedmiotowego regulaminu.

  4. Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu.

  5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.

  6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.

  7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.

     

§  6 Zwrot towarów


 

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.

  2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.

  3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres sklep@herbataonline.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres Sklep Herbaty Świata, 45-057 Opole ul. Osmańczyka 18/2 oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu, który stanowi załącznik do ustawy prawa konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.

  4. Sklep zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów.

  5. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów i zwrócony zostanie koszt wysyłki najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez sklep dla zakupionych towarów.

  6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

  7. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.

     

§  7 Zwrot pieniędzy
 

  1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany przez Klienta adres.

  2. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru.
     

§  8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

  1.  Administratorem przekazywanych danych osobowych jest Firma Handlowa Marcin Symowanek.

  2. Kontakt z administratorem danych osobowych możliwy jest poprzez wiadomość email na adres : sklep@herbataonline.pl lub telefonicznie pod numerem t: +48 77 456 54 43

  3. Celem gromadzenia i przetwarzania danych osobowych jest realizacja umowy zawartej z Kupującym, w tym :

  • umożliwienie świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z platformy handlowej herbataonline.pl w tym dokonywania transakcji i płatności

  • zakładanie i zarządzanie Twoim kontem lub kontami, oraz zapewnienia obsługi Twojego konta, transakcji i rozwiązywania problemów technicznych

  • realizacja umów zawartych w ramach umowy sprzedaży

  • obsługi reklamacji

  • obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy)

  • Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Firmy Handlowej Marcin Symowanek, którym jest:

  • prowadzenie wobec Ciebie działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego towarów z platformy handlowej herbataonline.pl

  • kontaktowanie się z Tobą, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą - przez e-mail oraz telefon

  • zapewnienie obsługi usług płatniczych

  • prowadzenie badań i analiz platform handlowych Firmy Handlowej Marcin Symowanek, między innymi pod kątem ich funkcjonalności, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających

  • obsługa Twoich próśb przekazywanych w szczególności działowi obsługi użytkownika oraz przez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy

  • organizacja programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział

  • windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych

  • prowadzenie analiz statystycznych

  1. Wymagamy podania następujących danych osobowych niezbędnych do zawarcia i zrealizowania umowy:

  • adres e-mail,

  • imię i nazwisko,

  • adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość),

  • numer telefonu,

  • samodzielnie ustalone przez Ciebie hasło dostępu do Twojego konta w sklepie.

W przypadku Przedsiębiorców powyższy zakres danych jest dodatkowo poszerzony o firmę Przedsiębiorcy oraz jego NIP.
Przekazanie wymaganych danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zawartych umów.

  1. Gwarantujemy spełnienie wszystkich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

  2. Dane osobowe udostępniamy wyłącznie podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze oraz podmiotom świadczącym usługi transportowe zamówionego towaru.

  §  9 Weryfikacja autentyczności recenzji produktów w sklepie
 

1.

Recenzje w sklepie mogą być dodawane jedynie przez osoby dokonujące zakupów recenzowanych produktów. Recenzje są widoczne na stronie sklepu po weryfikacji ich autentyczności przez Sklep.

 

§  10 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.

  2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.

    3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.

    Formularze zwrotu i reklamacji w formacie pdf do druku, można pobrać ze strony Sklepu, znajdują się w zakładce "Formularze zwrotu i reklamacji"

     

    _________________________________________________________________


    Załącznik nr 1

    Zgłoszenie reklamacyjne


sporządzone w dniu ...............

1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...........................................
2. Adres: ...........................................
3. Data dokonania zakupu: ...........................................
4. Nazwa towaru: ...........................................
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...........................................
6. Cena brutto: ...........................................
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...........................................
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ...........................................
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ...........................................
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru): ..............................................................................................................................................

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów. Towar odsyła Klient na koszt Sprzedawcy.

.......................................................
(czytelny podpis Klienta)


 

_________________________________________________________________



Załącznik nr 2

Formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

dane firmy .....
........................................................
........................................................
........................................................
email: ........................

Ja ..................................................................................................................... niniejszym informuję
o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy * / świadczenia następującej usługi /usług *:
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
..............................................................................................  numer zamówienia ..........................................

Data zawarcia umowy to ........................................................ , data odbioru ....................................................

Imię i nazwisko ............................................  Adres .......................................................................................
Data .........................................................................................


............................................................
(czytelny podpis Klienta)


 

_________________________________________________________________

 


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu